محل تبلیغات شما

در این مقاله درباره سئو سایت، آموزش سئو، یادگیری سئو،سئو چیست؟، آموزش سئو مقدماتی و آموزش دیجیتال مارکتینگ صحبت خواهیم کرد. شما با دنبال کردن سایت  می توانید به آموزش سئو رایگان دست پیدا کنید.

7 مرحله برای یادگیری SEO به صورت رایگان

هدف از سئو را درک کنید.

تحقیق کلمات کلیدی.

تفاوت بین سئو داخلی و خارجی را بدانید.

شناخت سیگنال های UX را بیاموزید.

به ایجاد محتوای سئو فرندلی خوش آمدید.

ایجاد لینک سازی.

مقالات سایت های آموزش سئو را مطالعه کنید

‏هدف سئو را درک کنید.‏

اگرچه دیگران می توانند یادگیری را تسهیل کنند ، اما هیچ کس نمی تواند چیزی به شما یاد دهد. آنها فقط می توانند به شما الهام دهند تا خودتان یاد بگیرید. این بدان معنی است که اگر می خواهید سئو یاد بگیرید ، باید امور را به دست خود بگیرید. با داشتن یک سایت و آینده ، خودم مجبور شدم SEO را یاد بگیرم.

اگر می خواهید وب سایت شما در صفحه اول گوگل ، بینگ یا یاهو باشد ، باید درباره عملکرد بهینه سازی موتور جستجو اطلاعات کافی داشته باشید و SEO را در خانه یاد بگیرید. شما باید به درستی در معرض آخرین فن آوری و اطلاعات بهینه سازی موتور جستجو قرار بگیرید.

شاید یادگیری SEO کار پیچیده ای به نظر برسد ، اما به تجربه یادگیری پیچیده ای نیاز ندارد. شما می توانید با اطلاعات مناسب SEO را بیاموزید و در کمترین زمان ، می توانید برنامه های بازاریابی آنلاین خود را تغییر داده و تنظیم کنید تا به بالاترین رتبه برسید. در اینجا چند نکته برای کمک به شما در یادگیری صحیح SEO بدون سردرد آورده شده است.

مانند هر فرصت یادگیری ، وبینارها بهترین راه برای یادگیری سئو هستند. حضور در سمینارهای بازاریابی اینترنتی و سایر رویدادهای مرتبط با صنعت به شما کمک می کند تا در جریان آخرین اطلاعات مربوط به نحوه نمایه سازی و ساخت موتورهای جستجو در وب سایت ها باشید. این سمینارها روشهای حیاتی برای جذب بازدید سایت را به شما می آموزند که باعث افزایش رتبه بندی نتایج شما می شود.

 

کیفیت اطلاعاتی که از این وبینارها می گیرید ممکن است متفاوت باشد ، اما همیشه یک سخنران وجود دارد که از روش های م SEOثر سئو اطلاعات مفیدی دارد.

1- هدف سئو را بفهمید

2- هدف سئو را بفهمید

مشاغل دارای اهداف بازاریابی متفاوتی هستند اما هر شرکتی تمایل به افزایش درآمد دارد و این هدف کلی سئو است.

بهبود سایت خود با جستجوگرها به شما امکان می دهد در بالای صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) رتبه بندی کنید و ترافیک سودآوری ایجاد کنید.

قبل از غرق شدن کامل ، باید عملکرد داخلی موتورهای جستجو را درک کنید.

گوگل و سایر موتورهای جستجوی برجسته دارای "عنکبوت" یا "ربات" هستند که در اینترنت جستجو می کنند ، سایت ها را پیدا می کنند ، فهرست می شوند و رتبه بندی می کنند. وقتی شخصی وارد جستجو می شود ، موتورهای جستجو لیستی از وب سایت ها را با محتوای مربوطه ارائه می دهند.

موتورهای جستجو باید سایت شما را پیدا کنند ، بنابراین این باید اولین سفارش تجاری شما باشد. از طریق ing Webmaster Tools می توانید از Google بخواهید که URL شما را با URL و ابزار جستجوی ing لیست کند.

2. تحقیق کلمات کلیدی

برای انتخاب کلماتی که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید ، تحقیق لازم است. برای کلمات کلیدی شناخته شده است. اگر کلمات کلیدی را انتخاب کنید که افراد دائماً آنها را جستجو می کنند و مربوط به تجارت شما هستند ، می توانید سایت خود را در مقابل مخاطبان بیشتری قرار دهید.

آموزش تحقیق کلمات کلیدی

دو نوع کلمه کلیدی وجود دارد ، کلمات کلیدی دم بلند که شامل سه یا چند کلمه هستند و کلمات کلیدی دم کوتاه که فقط شامل یک یا دو کلمه هستند. کلمات کلیدی دنباله دار صفحات شما را متمرکز کرده و علاقه بهتری ایجاد می کنند.

به عنوان مثال ، اگر کسی جستجو کند "از کجا مجله بخرد" ، این دقیق تر از "مجله" است ، بنابراین می توانید انتظارات او را بهتر جلب کنید.

بنابراین ، شما از کجا جستجوهای برتر مربوط به صنعت خود را می دانید؟ هنگام یادگیری سئو از ابزار کلمات کلیدی مانند Keywords Everywhere ، Soolve و KeywordsFX استفاده می کنید.

همچنین می توانید نگاهی به کلمات کلیدی بیندازید که رقبا برای رقابت با سئو و جستجوگرها از SEO استفاده می کنند.

کلمات کلیدی عناصر اصلی SEO هستند زیرا آنها را در مطالب ، عناوین ، توضیحات متا و URL های خود قرار می دهید. آشنایی با تحقیقات کلمات کلیدی یک گام اساسی در سفر SEO شماست.

3. تفاوت بین سئو داخلی و خارج از صفحه را بدانید

SEO در دو مکان - در داخل و خارج از صفحه اتفاق می افتد. آنچه در صفحه رخ می دهد چیزی است که می توانید با یادگیری سئو به طور مستقیم تغییر دهید ، در حالی که آنچه در خارج از صفحه رخ می دهد به سایت های دیگر بستگی دارد.

جای تعجب نیست که SEO در صفحه موضوعی آسان تر است که می توان آن را پوشش داد و درک کرد. شما برای جلب رضایت بازدید کنندگان و ربات های موتور جستجو ، چندین قسمت از صفحات خود را مدیریت می کنید.

سئو در صفحه شامل قالب بندی (مانند برچسب های H1 و H2) ، استفاده از کلمات کلیدی ، ناوبری ، URL ها ، توضیحات متا و توصیفات تصویر یا متن alt است. اما این خیلی فراتر از تعداد انگشت شماری از عوامل است که به کار دقیق احتیاج دارند.

برای سئو خارج از سایت ، باید به نظرات دیگران درباره محتوای آنلاین خود اعتماد کنید. پیوندهای معتبر به سایت شما ، ذکر نام تجاری شما و بازاریابی در شبکه های اجتماعی ، همه به شما کمک می کند تا از صفحه خارج شوید.

بررسی کادرها در هر دو جبهه برای موفقیت در سئو بسیار مهم است.

4- شناسایی سیگنال های UX را بیاموزید

موتورهای جستجو با هدف جلب رضایت افراد با نتایج صحیح انجام می شوند ، بنابراین تجربه کاربر (UX) نقش مهمی در سئو سایت دارد. اصلاحات در سایت شما باید کاربران را در اولویت قرار دهد و باعث شود طراحی ، عملکرد و محتوای آنها انتظارات آنها را برآورده کند.

الگوریتم هایی مانند Google's Rankrain رفتار کاربر را برای اندازه گیری رضایت و ترجیحات وی تجزیه و تحلیل می کنند. از طریق یادگیری ماشینی ، اکنون نگاه دقیق تری به شیوه های الگوی کاربر وجود دارد.

درصد جستجوگرانی که روی نتیجه موتور جستجو یا نرخ کلیک ارگانیک (CTR) کلیک می کنند ، یکی از زمینه های تجربه کاربر است که Google کاوش می کند. این کمک می کند تا ارتباط و جذابیت یک نتیجه در مقایسه با نتایج دیگر نشان داده شود.

یک سیگنال UX دیگر ، مدت زمانی که فرد قبل از بازگشت به SERP در یک صفحه می ماند ، توسط موتورهای جستجو نیز شناخته می شود و می تواند عملکرد SEO شما را تحت تأثیر قرار دهد.

بسته به نوع جستجو ، مدت زمان طولانی تری می تواند نشان دهد که آنها به نتیجه شما علاقه مند هستند یا در یافتن پاسخ روشن مشکل دارند. کلمات کلیدی و محتوا می توانند نشان دهند که کدام پاسخ دقیق تر است.

این معیارها وضعیت SEO شما را هنگام ایجاد بهبود و بهینه سازی نشان می دهد. در دوره آموزش SEO ، به سیگنال های UX توجه کنید تا رتبه خود را افزایش دهید.

5. ایجاد محتوا سئو فرندلی

محتوایی که برای سایت خود ایجاد می کنید - از جمله وبلاگ ها ، مقالات آموزنده ، اخبار جدید و فیلم ها - بهترین روش برای جذب جستجوگران و موتورهای جستجو است. اگر بهترین تکنیک های SEO را دنبال کنید ، ایجاد محتوای پیچیده می تواند توجه Google را به خود جلب کند.

محتوای نوشته شده برای خزنده های موتور جستجو مناسب است زیرا در غربالگری متن مهارت دارند. آنها به دنبال تعادل کلمات کلیدی ، اطلاعات جامع و برنامه هضم غذا هستند.

مهم است که یاد بگیریم محتوای دوستانه SEO مربوط به طول است. به عنوان مثال پستهای طولانی تر ، شانس بیشتری دارند که به جستجوگران دانش یا محصولات کمک کنند.

محتوا باید کاملاً به موضوع انتخاب شده متمرکز شود و Google به جای ارسال های نامرتب به دنبال مقالات جلا داده شده است.

موتورهای جستجو به محتوای تازه و اصلی نیز احتیاج دارند و نتایجی را مجازات می کنند که فقط کلمات را از سایتهای دیگر کپی یا جایگذاری می کند. در فرآیند یادگیری سئو از این مجازات ها مراقب باشید.

6. ایجاد لینک سازی

در مجموعه 200 فاکتور رتبه بندی برای گوگل وجود دارد که یکی از آنها بک لینک است. بکلینک یکی از سه فاکتور اساسی سئو است. پیوندها از وب سایت های دیگر به صفحات شما ، به موتورهای جستجو نشان می دهد که سایت شما از نظر کاربران در سراسر وب قابل اعتماد و مفید است.

با این وجود ، وقتی صحبت از تاکتیک های سوال برانگیز ایجاد لینک می شود ، موتورهای جستجو می توانند بسیار سختگیرانه عمل کنند.

ایجاد پیوند کلاه سفید به معنای تحسین سایر مقامات صنعت ، بازرسان معتمد و عموم مردم است. شما می توانید با تقویت شبکه و افزایش آگاهی از برند ، شهرت مفیدی ایجاد کنید.

پیوندهای طبیعی همچنین می توانند از طریق وبلاگ نویسی مهمان و درخواست پیوند به موارد ذکر شده موجود باشند.

درگیر شدن در شبکه های اجتماعی روشی م toثر برای ترغیب افراد به مطالعه ، اشتراک و صحبت درباره سایت شما است. هنگامی که مشتریان در مورد تجارت شما با دیگران گفتگو می کنند ، این روش فعال اغلب منجر به ایجاد پیوند می شود.

 

7- با وب آینده دانش SEO خود را بهبود ببخشید

مانند هر چیزی که ارزش دانستن را داشته باشد ، لازم است که به عمق جستجوگرها بپردازیم. برای یادگیری سئو ، باید همچنان در جریان تغییرات صنعت و تحولات موتور جستجو باشید. با استفاده از می توانید از 10+ سال دانش و تجربه ما بهره مند شوید.

ویدئوی چک لیست SEO مبتدی ما (در زیر) را ببینید تا بفهمید چه اقدامات SEO را می توانید برای بهبود قابلیت جستجو در وب سایت خود انجام دهید.

هنوز در مورد نحوه درآمدزایی بیشتر در سایت خود کنجکاو هستید؟

برای دریافت مشاوره تخصصی در مورد استراتژی بازاریابی دیجیتال خود ، برای خبرنامه هفتگی ما ثبت نام کنید.د برای خدمات قوی SEO ما ، امروز با ما در ارتباط باشید یا با ما تماس بگیرید

 

دوره های سئو را به صورت آنلاین یاد بگیرید

در دوره سئو آنلاین تعدادی وجود دارد که به شما کمک می کند تا در راحتی منزل خود بیشتر بیاموزید. هزینه ممکن است بسته به مدت زمان و کیفیت دروس از چند دلار تا هزار نفر متفاوت باشد. بزرگترین مزیت یادگیری آنلاین سئو در روش یادگیری متنوعی است که می توانید انتخاب کنید.

 می توانید سئو را از راهنماهای PDF و دستورالعمل های قابل بارگیری از طریق پخش جریانی ، فیلم ها ، mp3 صوتی و همچنین وبینارها یاد بگیرید. مهم نیست که چه یادگیری را انتخاب می کنید ، همیشه دوره ای را پیدا می کنید که متناسب با اولویت یادگیری و نیازهای منحصر به فرد شما باشد.

یکی دیگر از گزینه های سالم برای یادگیری سئو ، خواندن و پیگیری وبلاگ های سئو است. بیشتر و بیشتر متخصصان از راه خود خارج می شوند و تقویم و تجربیات خود را در مورد سئو مانند سئو  در تهران ثبت می کنند. شما می توانید به سادگی "وبلاگ جستجوگرها" را در گوگل جستجو کنید و نتایج بی شماری کسب خواهید کرد.

وبلاگها را فیلتر کنید و وبلاگهایی را که مرتباً به روز می شوند ، نشانک گذاری می شوند و در صفحه اول نتایج هستند ، انتخاب کنید. این وبلاگها به احتمال زیاد حاوی مفیدترین اطلاعات هستند. وبلاگ های زیادی وجود دارد که می توانید از آنها سئو یاد بگیرید ، بنابراین قبل از دور انداختن آنها ، بازرسی کنید.

 

منبع:http://clickhesabdar.rozblog.com/post/338/-%DB%8C%D8%A7%D8%AF%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%B3%D8%A6%D9%88/

 


دانلود پایان نامه و تحقیق و پروژه و مقاله و جزوات درسی

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها